.

Czas na kolejny Raport. Przypominam, że idea comiesięcznych Raportów polega na przekazywaniu Czytelnikom regularnych informacji na temat moich działań na rzecz upowszechniania pedagogiki klasycznej.

Aktualnie jest to działalność następująca: a) poprzez regularne publikowanie artykułów na blogu, b) poprzez prowadzenie szkoleń, c) poprzez prowadzenie informacyjnych akcji internetowych.

Co udało mi się zrobić w minionym miesiącu?

Napisałem następujące posty na blogu:

1. Ucząc regułek uczymy kreatywnego myślenia. – o nieuzasadnionej tendencji odchodzenia od nauczania pamięciowego.

2. List otwarty do min. B. Zdrojewskiego – dotyczy sposobu rozdzielania dotacji dla czasopism i pomijania niektórych z nich.

3. Wymowne spojrzenie, jako metoda wychowawcza w poprawczakach – o absurdach politycznej poprawności w sferze edukacji.

4. Najważniejsze pytanie – o tym, że cenię pytania z “co?” i “dlaczego?”, ale dopuszczam też pytania z “jak?”. Brzmi trochę tajemniczo, rozwiązanie problemu po kliknięciu w link.

5. Znak młodzieńczego buntu. -kontynuacja kwestii pytań w edukacji. Stawiam kontrowersyjną tezę, że to zły znak, gdy dziecko zadaje nam pytania.

6. Jak panować nad klasą? (wersja internetowa) – od miesięcy zapowiadałem to szkolenie. Zachęcam do przetestowania tej wiedzy i poinformowania o kursie znajomych.

Wkrótce będę publikował kolejne szkolenia. W najbliższym czasie ukaże się nagranie o kształceniu charakteru.

Na zakończenie przypominam jeszcze o trwającej akcji: „Stop szkolnej indoktrynacji!”. Do tej pory e-booka “Antypedagogika i inne herezje” pobrało 776 osób.

ZAMÓW KSIĄŻKĘ


Zamów: Rozumna dyscyplina
Zamów: Sztuka samowychowania
form
Zamów:Decyduj i walcz!
Zamów: Żelazna wola
Zamów:Nieposłuszne dzieci, posłuszni rodzice
.-----