.
Czas na kolejny Raport. Przypominam, że idea comiesięcznych Raportów polega na przekazywaniu Czytelnikom regularnych informacji na temat moich działań na rzecz upowszechniania pedagogiki klasycznej.
Aktualnie jest to działalność następująca: a) poprzez regularne publikowanie artykułów na blogu, b) poprzez prowadzenie szkoleń, c) poprzez prowadzenie informacyjnych akcji internetowych.
Co udało mi się zrobić w minionym miesiącu?
Napisałem następujące posty na blogu:
1. Ucząc regułek uczymy kreatywnego myślenia. – o nieuzasadnionej tendencji odchodzenia od nauczania pamięciowego.
2. List otwarty do min. B. Zdrojewskiego – dotyczy sposobu rozdzielania dotacji dla czasopism i pomijania niektórych z nich.
3. Wymowne spojrzenie, jako metoda wychowawcza w poprawczakach – o absurdach politycznej poprawności w sferze edukacji.
4. Najważniejsze pytanie – o tym, że cenię pytania z “co?” i “dlaczego?”, ale dopuszczam też pytania z “jak?”. Brzmi trochę tajemniczo, rozwiązanie problemu po kliknięciu w link.
5. Znak młodzieńczego buntu. -kontynuacja kwestii pytań w edukacji. Stawiam kontrowersyjną tezę, że to zły znak, gdy dziecko zadaje nam pytania.
6. Jak panować nad klasą? (wersja internetowa) – od miesięcy zapowiadałem to szkolenie. Zachęcam do przetestowania tej wiedzy i poinformowania o kursie znajomych.
Wkrótce będę publikował kolejne szkolenia. W najbliższym czasie ukaże się nagranie o kształceniu charakteru.
Na zakończenie przypominam jeszcze o trwającej akcji: „Stop szkolnej indoktrynacji!”. Do tej pory e-booka “Antypedagogika i inne herezje” pobrało 776 osób.